مدارک لازم جهت اخذ پذیرش در ترکیه

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش درترکیه را در این بخش برای شما توضیح می دهیم. ورود به کشور زیبای ترکیه برای ایرانیان نیاز به اخذ ویزا ی ترکیه را ندارد، این یکی از دلایل علاقه ایرانیان به کشور ترکیه است. ادامه تحصیل در تمامی مقاطع در کشور ترکیه مقدور می باشد. ادامه تحصیل در تمامی دانشگاه های کشور ترکیه به زبان های ترکی و انگلیسی امکان پذیر است. کشور ترکیه از جمله کشور هایی است که هزینه های زندگی در آن نسبتا پایین است و همچنین ادامه تحصیل در کشور ترکیه از نظر اقتصادی نیز به صرفه است و این نیز خود دلیل می شود تا علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور، کشور ترکیه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش درترکیه

همچنین به دانشجویانی که موفق به اخذ پذیرش درترکیه شده اند ماهیانه مبلغی به عنوان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود. (البته این مورد بستگی به دانشگاه پذیرنده دارد) افرادی که در کشور خود موفق به کسب رتبه در کنکور نشده اند ترکیه می تواند برای آن ها انتخاب درستی باشد. متخصصین و اساتید دانشگاه های ترکیه با تجربه و پشتکاری که دارند به شما کمک خواهند کرد تا با تحصیل در رشته دلخواهتان آینده را به میل خود رقم بزنید. در ادامه برای مدارک لازم جهت اخذ پذیرش در ترکیه با ما همراه باشید.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش درترکیه شامل موارد زیر می باشد:

  • اصل مدارک شخصی و هویتی
  • اصل پاسپورت
  • شرکت در ازمون YÖS ترکیه و گرفتن نمره مناسب
  • ترجمه و اصل مدارک دیپلم و ریز نمرات
  • ترجمه و اصل مدرک پیش دانشگاهی
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا TÖMER ترکی
  • مراحل اخذ پذیرش درترکیه

درمرحله اول باید دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب و فرم پذیرش دانشگاه را تکمیل و برای دانشگاه ارسال کنید. پس از اینکه فرم پذیرش دانشگاه را ارسال کردید باید مدارک مربوط به تحصیلتان را که دانشگاهتان گفته است تحویل نمایید، در صورتی که درخواست خوابگاه و آموزش زبان نیز داشته باشید باید فرم های مربوطه را تکمیل و به دانشگاه ارائه دهید.

مراحل اخذ پذیرش درترکیه

معمولا مدارک مورد نیاز برای دانشگاه ها شامل مدرک دیپلم و قبول شدن در آزمون ورودی دانشگاه می شود.

هر دانشگاه بسته به بار علمی ای که دارد، برای پذیرش دانشجویان آزمونی قرار می دهد که دانشجویان با کسب نمره مورد نظر در آن دانشگاه پذیرفته خواهند شد. شما می توانید هم زمان از چند تا دانشگاه پذیرش بخواهید قبل از تمام شدن زمانی که دانشگاه در اختیارتان قرار داده است لطفا ترجمه مدارک خود را برای دانشگاه بفرستید تا در روند پذیرشتان خللی ایجاد نشود و بدون درد سر وارد دانشگاه بشوید. درصورت کامل بودن مدارک شما و پذیرفته شدنتان توسط دانشگاه برای شما پذیرش نامه صادر می شود.

درخواست تحصیلات تکمیلی درترکیه

اگر شما مایل به دریافت تحصیلات تکمیلی یا PHD درترکیه هستید، باید به دقت شرایط هر دانشگاه را برسی و با شرایط خود بسنجید، سپس می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید! مشاورین الیت پلاس به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تحصیلات تکمیلی درترکیه شامل فوق لیسانس و دکتری می باشد. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که اگر به صورت آنلاین درخواست خود را ارائه می دهید باید قبل از زمان مشخص شده توسط دانشگاه باشد. تحصیلات تکمیلی درترکیه شامل فوق لیسانس و دکتری می باشد. در صورت تمایل به تحصیل در ترکیه با مشاورین الیت پلاس تماس بگیرید.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟